Bütün gücümle koşarak
Onun boynuna atılsam,
Sonra hepten coşarak
Ona sımsıkı sarılsam.
Onun sıcak kollarında
Hemen murada ersem
Dudağım dudağında
Onu öperek can versem.
Sabahları korku içinde uyanıyorum,
Hızla geçip giden
Ve benim tek bir isteğimi yerine getirmeyen
Minicik bir neşe belirtisini bile
İnatçı bir aksilikle yok eden
Heyecanlı yüreğimin rahatlamasını,
Hayatın bin türlü olayıyla engelleyen günü görünce
Acı dolu yaşlar dökerek ağlamak istiyorum.
Geceleyin, yine kaygı içinde yatıyorum.
Çünkü burada da rahat edemiyorum.
Sen beni acımasızca ittin ve yeniden
İnsanların bilinmez sonları içine yuvarlandım.
Şimdi bana doğru yolu kim gösterecek?
Nelerden sakınacağım?
İçimdeki arzuya mı boyun eğeceğim?
Ne yazık!