Ya kahramandım ya da pisliktim, ortası yoktu. Beni perişan eden de buydu. Çünkü çamura battığımda başka zamanlarda kahraman olduğumu, kahramanın da pisliğin içinde saklanabildiğini söyleyerek kendimi teselli ederdim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
…O zamanlar çevremde saygı duyabileceğim, beni çeken hiçbir şey olmadığı için kitaplardan başka gidecek yerim yoktu. Ayrıca içimde adeta keder kaynıyordu.