"O iyi insanlar o güzel atlara binip çekip gittiler." Belki de gerçekten gitmişlerdi. Belki kibarlığa, sadakate, nezakete ve hoşgörüye; iyiliğe inanmak aptallıktı. Belki insanlar kötü doğardı ve bunu değiştirmek için hiçbir şey yapmak istemeyenler, doğası gereği tembel olan insanoğlu, sadece yaşıyordu işte. Belki de iyi olmak bize bir şey kazandırmıyordur. Bunun farkındadır onlar, biz değilizdir henüz.