Yelda Aksoy

Yelda Aksoy
@lyeldal
''Kaygınız gerçek duygularım içinse, eli kolu bağlı onların, susuyorlar...''
Reklam

Yelda Aksoy

, bir kitap okudu
9/10
·272 syf.·
9 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
''Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey, hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...''
''İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş. Belki herkeste var... Fakat insan olan onu söküp atmasını, yahut boğmasını biliyor... Dokunmadan bırakmak, bir gün başını kaldırmasına meydan vermek olur...''
Reklam