Ne biçim dünya bu be! İnsanlar aya gidiyor.
Elektiriğin çevresinde dönen tatarcıklar gibi dünyanın çevresinde vızır vızır dönüyor uydular ama,burada, şu garipler köşesinde ne yasa var ne de zavallıyı koruyan,onu düşünen biri...
Bu dünyada çobansız ve köpeksiz de yaşanabilirmiş.Ama bunu anlamak için her defasında bu kadar kanlı kurbanlar verecek olursak pek çabuk neslimiz kurur. Bari siz gözünüzü açın da,ileride başınıza yeniden itler,hele kendilerini kurt sanan palavracı itler musallat olursa,sürüyü canavarlara parlatmadan onları def etmeye bakın!