Açıkçası kötü bir işçiydim ben.Ne zaman bir sinek, güneşe dilediğince sahip olma gücüyle beni küçümsemeye kalksa hiçbir mazeret göstermeden işi bırakırdım.
Kaderimin bana aynı tepside sunduğu kocaman acı dilimleri kabul ediyordum.
Kabul ediyordum ,çünkü hayatın sadece güneşi almak için ellerini uzatanların önünden bütün tepsiyi alıp götürdüğünü biliyordum.