" Tepelerinden bir yıldız daha kaydı, onlara göz kırpıp söndü. İkisi de bir tane daha olsun diye bekliyordu. Çoğu insan kayan bir yıldız gördüklerinde onların bir işaret, cennetten inen bir melek ya da dilek tutmak için bir fırsat olduğunu düşünürdü. Fakat Emma neyse öyle görüyordu onları: kozmik bir enkazın parçaları, uzayın soğuk ve karanlık köşelerinden kopup gelen serseri gezginler. Tabii onların taş ve buzdan başka bir şey olmamaları şahaneliklerine gölge düşürmek zorunda değildi elbette. "