Kararmış bir saatte,
açık havada,
çiseleyen yağmurun altında kitap okumak ilk defa deneyimlediğim ferahlatıcı bir an benim için
Okurken bir anda kararmış bulutlara bakıyor ve düşünüyorken buluyorum kendimi. Aciz insani sorunlarımı çözüyorum o birkaç saniyelik dalışlarda.
Sıcak ağustos günlerinde,
bu rüzgarın altında elimde kitabımla olmak,
ara ara kitabın sayfalarına yağmur damlalarının düşmesi,
önüme gelmesin diye sıkı sıkı toplamama rağmen saçlarımın rüzgara karşı koymayışı ve içimde hissttiğim o hafif üşüme.
Bu benim mutluluk tanımım
en azından şu anlık...