mervkartl

Ne de olsa kültür, hiç bir alışkanlığından vazgeçemeyip bütün davranışlarını nesilden nesile aktararak biriktiren ve böylece dünyayı yavaş yavaş çöp eve çeviren bir takım saplantılı manyakların işiydi! Evet, aynı zamanda toplumsal bir hafızaydı ama, alzheimera yakalanma eğilimi de ağırdı!
Reklam
''...aslında herkesin gittiği yer başka. Nerede ölürlerse, oraya gidiyorlar!''
İtaat, iradesinden vazgeçen için, dünyanın bütün hatalarını yapabilme özgürlüğüydü!
Her ne kadar hayat, bizim gibi bir hatayı silemediği için üzerimizi karalamış ve böylece zifiri bir karanlıkta kalmış olsak da...
Çürüyüşüm, annemin beni bir taş gibi gömmeye çalıştığı o gece başlamıştı. Tam 15 yıldır çürüyordum!
Reklam