"Ne hâlin varsa gör!" deyip izin verdi. Sonra da odasından kovdu. Devlet dairesinde müdür olmak böyle bir şeydir. Bazen bir müdürün, kurumdaki çaycıdan veya bir hademeden daha fazla sözünün geçtiği zamanlar vardır. Böyle zamanlarda onunla iyi geçinmeniz gerekir. Eğer bir roman yazabilecek kadar cesaretim olsaydı, onu kıllı ensesiyle ve kırk yetimin hakkını gasp eden o koca göbeği ile bütün dünyaya rezil edebilirdim. Neyse ki talihli adammış müdür bey, kalemimin gazabından kurtulmayı kıl payı başardı. Hayatta birilerinin cesaretsizliği, diğerlerinin şansım yaver götürür. Bunun için üzgünüm.