NEFESİMSİN İPEK SEYHAN
Ben yazara önceki romanlarından hayran olduğumdan bu romanı da istekli okudum ve birkaç günde bitirdim. Tekrar okudum. Romandaki konu, yazarın anlatımına has her zamanki gibi özgünlüğünü gösteriyor.
Romandaki kurgu birbirine muazzam bir biçimde bağlı. Hakiki bir yazarın kaleminden çıkma bir roman olduğu ortada. Bu romandan sonra yazarın her kitabını okumak isteyen okurlardan oldum. Okumadan ölmedim. Okudum.
Roman, sona erdiğinde içimdeki bir boşluk duygusuydu, romanı özümseyerek okudum ve inceledim.
Neden bilmiyorum, Harap Dünya bana yaşadıklarımı hatırlattı, Milas'ı özlediğim günlerde okumuş olmam da bir tesadüf.