Sanki sana seni sevdiğimi söylediğimde ve sen de bana “Ben de seni seviyorum güzelliğim.” Dediğinde daha çok bağlanıyormuşuz gibi hissediyorum...Yani demek istediğim sanki düğümlenmişiz de, kimse o düğümü açamayacakmış gibi. Bu yüzden sana sürekli seni sevdiğimi söylüyorum, o düğüm daha da sıkılaşsın ve kimse açamasın diye...Seni seviyorum.
“Kimseyi sevemedim, çünkü sen solumda hala sağdın. Herkesi aklımdan da kalbimden de çıkarmış, seni aklımdan çıkarsam da kalbimden çıkaramamıştım. Artık orası sana aitti. Çıkmaya da niyetin yok gibiydi.”
Okurken gerçekten yazanları yaşayacağınız kitaplardan bir tanesi. Belki benim gibi ağlayabilirsiniz de...
Boğazınızın düğümleneceğine kalıbımı basarım.