Az evvel abuk sabuk bile diyemeyeceğim bir sefalet tartışmasında neredeyse kavga ediyordum. Düşünün, işlek bir cadde üstü ilkokulunun çıkış saati ve cıvıl cıvıl civciler evlerine dağılıyor. Ve arabasının kornası kendisinden daha manalı sesler çıkaran bir sürücü yaya geçidi de olmasına rağmen herhalde tabakhaneye gidecek olmasından ötürü çocuk kalabalığına doğru klaksona abanıyor! El kol hareketleri, söylenmeler, debinmeler, etrafa rezil bir korku saçmalar. Dayanamadım bağırdım ve uyardım, izah ettim. Ama izahım duvara tosladı ve biz birbirimize tos vurmadan araya girenler oldu. Buna ne denir?