Sen gelecektin
Bahar gelecekti
Şu içimi kasıp kavuran
Sızım Dinecekti
Çiçekler ekecektim rengarenk
Sahilde dolaşacaktım
Kuşlara yem verecektim
Mutluluk şiirleri yazacaktım
Sen yokken ben hiç mutluluk şiiri yazmadım
Hiç mutlu olmadım ki
Hep nemliydi gözlerim
Yüreğim de bir gün bile
Dinmedi özlemin
Gelmedin!!
Araya yollar girdi
Yıllar sensiz yaşanmadan geçti
Ne gözümden düştün
Ne yüreğimden
Kim bilir kaç kez son bir veda mektubu
yazmak için başladım kaç şiire
Ne veda edebildim
Ne de bu sevdaya son noktayı koyabildim
Hangi şarkıyı dinlesem sen!
Hangi şiiri okusam sen!
Nereye kaçsam sen!
Aklındakini unutuyorda insan
Kalbindeki baki