b.

b.
@mahpishooni
"Şimdi de kendi kendime şu lüzumsuz suali soruyorum: Kolay elde edilmiş bir saadet mi yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?"
Gazel isimli okura yanıt verildi
b.
İnsanı yücelten bir saadet..neden olmasın?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.