mızmız, dırdırcı insanları hiç sevmem; bu adamlar yaşamasın sevinçlerine yan çizer, dertlere can atar, dertlerle kaynaşırlar sinekler gibi, cilalı pırıl pırıl yerlerde tutunamaz, pürtüklü pürüzlü yerlere abanır, oralarda rahat ederler ya da sülükler gibi kara kan içer, kanla beslenirler.
her şeyde kusur arıyorsunuz, her şeyde çirkinlik buluyorsunuz ve sizin gibi olmayanlara tepeden bakıyorsunuz. size bir şey diyim mi dünyanın en güzeli de olsanız, en güzel yerini de görseniz hiçbir şeyden keyif alamazsınız siz. Bakışınız çirkin, kafanızın içi çirkin.