Elif Buse Bingöl

10/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2016 00:00
Hayır, hayıır, hayııır… Bu kitap böyle bir yerde bitmiş olamaz. Böyle de acımasız olunmaz, sağ gösterip sol vurulmaz. Bu bir haksızlııık… Aman Allahımm bu kitap ne böylee… Eğer bu bir kitapsa benim diğer okuduklarım neydi? Onlar kitapsa bu neydi? Yemin ediyorum devrelerim yandı resmen, bir saattir boş boş duvara bakıyorum. Bu sefer yazar öldürdü beni, kalbim durdu sandım sonunda… Offf Darrow, şimdi nasıl çıkacak işin içinden ne yapacak bu çocuk ya? Morning Star çıkana kadar geceleri uyku uyuyamam artık, kafam hep buna takılı kalır. Kitlendim resmen, ne yapıcam ben şimdii?? Aslında Altın Oğul’a çok önce başlamıştım. Azimle karton kapak halinin çıkmasını bekledim, çıktığı gün de siparişini verdim. Geldiğinde başka bir kitap okuyodum, o bitince elime aldım Altın Oğul’u… Kitap çok hareketli ama ilk kitabı okuyalı da çok oldu. Bir şey kaçırmamak için bıraktım kitabı oturdum azimle ilk kitabı tekrar okudum Altın Oğul’un keyfini çıkarabilmek için… Veee bu kadar uğraşıma değdi mi derseniz hem de sonuna kadaaarr :) Hikaye ilk kitabın 2 yıl sonrasından devam ediyor. Darrow Enstitü’den sonra Akademi’den de mezun olmak üzere... O artık bir Eşsiz Yaralı… Ama savaşı hiçbir zaman bitmiyor. Öyle bir savaşın içine çekiliyorki işin içinden çık çıkabilirsen… Aklımızdaki en büyük sorunun cevabını da alıyoruz bu kitapta… Ares’in kim olduğu? Benim tahminim tuttuğundan pek şaşırmadım ama bu kitabın verdiği zevki de zerre azaltmadı. Kitap bir saniye durmuyor hep olaylar olaylar, aksiyon, heyecan, ben okurken nefes nefese kaldım. Bir sonraki satıra geçmek için bazı yerleri meraktan öyle hızlı okudumki bu sefer de ya bişey kaçırdıysam diye geri döndüm tekrar okudum aynı yerleri… Yahu 2.kitap dediğin serinin daha sakin kitabı olur, geçiş kitabı olur falan bu yazar ne yapmış böyle, bizim de
Altın OğulPierce Brown · Pegasus Yayınları · 20151,662 okunma
Elif Buse Bingöl
kesinlikle size katılıyorum. erkek arkadaşım Morning Star'ı ingilizce ebook olarak okudu. Bitirdiğinde de bana söylediği "serinin sonu böyle mi biter yaa" oldu :D Ben heyecanla Türkçe'ye çevrilmesini bekliyorum :)