Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Giderek zenginleşen, dünyada kendinden başka her toplumu bir beygir sayan Batı, söz konusu beygirlerin hepsinin dizginini eline almıştı. Devamında kendisini yeryüzündeki tüm milletlerin terbiyecisi ilan eden bu efendi, başta Müslüman nüfusun yaşadığı coğrafyaların ağzına birer birer elindeki yaldızlı dizginleri geçirdikten sonra, beygirlerin hepsine aynı ismi (sömürge) vermiş, sonra da toprakların paraya dönüştürebileceği her karışımı sömürmeye, semirmeye başlamıştı.
Ama normal neydi? Kime hangi ölçütler doğrultusunda normal olma nişanı veriliyordu? Ayrıca delilikten daha mı iyi bir şeydi bu hal, bunun üstüne kafa yormuyordum.