Çünkü insanlığın en vahşi en zalim düşmanının siyonizm olduğunu biliyordu. Bunu sadece #Gazze de yaptıkları katliamlarla değil #epstein gerçeğiyle artık daha net görüyor ve anlıyoruz. Çocukların masum bedenlerine ve kanlarına susamış bu cani zihniyeti bizden önce gazzeliler anladı ve sadece onlar korkusuzca direnişin her türlü haliyle mücadele etti. Maalesef onları insanlığın en keskin cephesinde yalnız bıraktık. Her şey bir yana sadece siyonizme karşı durduğu direnişinden dolayı bile olsa Filistin, sahip olduğu korkusuz bu anlayış ve cesaretle insanlığa nur ve umuttur. Gücü ne kadar olursa olsun bu azgınlığa her an ve yerde gücümüzün ve yeteneklerinizin ölçüsünde karşı durmalıyız. MalcolmX dediği gibi: "Filistini küçültmek, insanlığı küçültmektir. Kabul edilemez olana, boyun eğmeyi reddediyoruz"..