berivan

özgeyi görürsen üzülürsün diye korkardı sana üzülecek bir şey kalmasın diye hepsini kendi üzülmüştü dersin olur olmadık yerlerde iyiler mutlaka kazanır de abi benim için erken öldü diyenlere zaten az uyurdu uykuya borcunu ödüyor dersin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kırbaçlayarak büyüttüğüm ağrıyı bırakıyorum
beni giy beni diz yap pamuklandır beni kenara at bakmadan özge bazen ellerime bakıyorum a özgeyi severkenki ellerime bak diyorum nasıllar ulan ne acayip diyorum şuna bak özgeyi severkenki uyluklarım allahallah diyorum ben burdayım özge yağarken de yağmanın yağmayı yağmurun sevdiği gibi buradayım

berivan

, bir kitap okudu
10/10
·88 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 9. kitabı
Barış Özgür
10/10 · 6 okunma
ütüyü karnına da basabiliyor musun. bas ve konuş. sakallı, şişman bir sessizlik deseydim, şahane bir imge nefes almayı unutma sualtında: şahane bir şey nefes almayı unutmak istemiyorum uzaklarda harika bir arkadaşım varmış, hep beni çağırırmış uzakta harika bir arkadaşım olmasın denizler, iyilikler, çupralar pelitler başkaları görmeyince bu butik huzurlar, ah ne rüküş kimseler duymadıkça hakkımda en güzel su su susan bir rockçı varmış veda hutbesini de manzara resmi sanırmış birçok kişi o kadar da değil mi okkadar olmasaydı burda olmazdık filmlerdeki kötü veda sahneleri olmazdı o berbat alman istasyon mimarisine takılıp kalmış
bu kadar çokağızlı çokgözlü olma sen bilirsin ama olma bana iyilikten kötülükten bana payıma düşenden sor sabah suyunun berraklığından akşam suyunun karanlığından ne yap ne bil ne yetiştir ne olmaktan ama orda ol sen bildiğin hiçbir sebep yetmezse yetmez sebep der geçeriz