-Ah, dünyaya neler oluyor böyle? Tanrı bu kötülüğe ne zaman son verecek?
-Buna son vermek Tanrıya düşmez sayın peder.Kötülük ancak iyi insanlar ona son vermeye karar verdiğinde son bulur.Bu bizim mücadelemiz, Tanrı’nın değil.
Çok kalın ve hacimli bir kitap. Ama su gibi okunuyor. Hem çizgileri hem de metni muhteşem. Merak ettiğim bir çok kavram , olay hakkında bilgi edindim. Kitabın sonunda yazar , bölüm bölüm yazdığı metni açıklayıcı yorumlarda bulunuyor. Yararlandığı kaynakları belirtiyor. Çok zevk alarak okudum. Tavsiye ederim, mutlaka okunmalı.