Yeni manitam :)))))))
Maç günü seninle aynı heyecanı yaşayan Tribünde bağırırken sonra sana dönüp gülümseyen Sen üşüyünce formasını veren Fotoğraf çekilirken enerjini düşürmeyen Biraz tutkulu, biraz komik ama yanında huzur hissettiren Sen gol sevinci yaşarken seni izlemeyi de seven ✨️
Duygu ve Düşünce
Manitam
İnsanın sevmeye gönlü olsun yeterki herşey güzel gelir.
Reklam
Doldur yüreğimiiii
Çikolatalı pastayim 😋 Gülüşüne baskısına hastayım 😍 Gel beraber gezelim Manitam sevdiğim yok bostayim😜
Exe naber diyom Manitam var diyo Manitası olan sensin ben değilim ki aq
Fenasal
Manitam yok Flörtüm yok Beğendiğim biri yok Yatağımın yanında priz yok Matematikte yapamıyorum Kendi halimde keyfim ve kahyasıyla takılıyorum.
Manitam olsaydi onla sac salak serumunun is birligini yapardık 🫩
Reklam
Reklam