"Böylece herkes, her biri kendi usulünce, gündelik hayatını sürdürüyor, düşünerek ya da düşünmeden; her şey alışılmış yolunu izler görünüyor, her şeyin bir kumarmışçasına sallantıda olduğu o dehşetengiz durumlarda bile insan sanki hiçbir şey yokmuş gibi nasıl yaşar giderse, öyle ."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimde bir şeyler değiştirmeye ve gelişmeye karar verdiğimde bir dostum bana önermişti Haluk hocayı. Kendisi emek veren, bir şeyler aktarabilmek için çabalayan çok değerli bir insan. Kesinlikle tavsiye ediyorum videolarını izleyin. Kitabı okurken hoca gözümde canlanıyordu:) Gelişim için, yeni bir sen için... Adım adım sana gidiyorsunuz ve hoca hep yanında. O yüzden başka birine ihtiyacın olmuyor. Değişime karar verdiysen mutlaka al, oku ve uygula. Keyifli okumalar:)