Ebru

İçimizde şeytan yok... içimizde aciz var...Tembellik var...İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sayfa 250·Kitabı okudu
Reklam
Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır
Sayfa 200·Kitabı okudu
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba? Hayat bir tesadüfler silsilesi imiş ala! Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra bir göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 41·Kitabı okudu

Ebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
13 günde okudu
·
2019 13. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
Reklam