catriona

catriona
@marchand
c2 seviye reading slump
19 kütüphaneci puanı
120 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
"sana çok huysuz biri olduğunu, sürekli homurdandığını hiç söyleyen oldu mu, vasher?" nihayet, dedi gecekanı, biri benimle aynı fikirde! "ben homurdanmıyorum. kelimelerle aram iyi değil sadece."
Sayfa 560 - vivenna - vasher
Reklam
"yanlış yaptım, biliyorum." "hangi konuda?" "az önce yanlış bir şey söyledim. bana karşı iyi olan ve beni seven tek kişinin annem olduğunu yazdım. bu doğru değil. biri daha var. bana karşı iyi olmak zorunda değildin. seni ailenden ve topraklarından kopardığım için benden nefret de edebilirdin. bunun yerine bana okuma yazma öğrettin, benimle arkadaş oldun. beni sevdin."
Sayfa 431 - susebron - siri
"eğer söylediklerin doğruysa, o zaman beni yetiştiren kadın gerçek annem değildi. ülkenin herhangi bir yerinde herhangi birinin çocuğu olarak doğmuş olabilirim. bebekken döndüğümde rahipler gelip beni almış ve öldürdükleri tanrı kral'ın 'oğlu' olarak yetiştirmişler. tüm hayatım boyunca bana karşı gerçekten iyi olan tek insan oydu. rahipler beni gerçekten sevmedi. bana karşı saygılılar ve beni önemsiyorlar... yani ben öyle sanıyordum en azından. ama beni gerçekten sevmediklerini biliyorum. beni tek sevem annemdi. ve artık onun kim olduğundan bile emin değilim." "seni yetiştirdiyse o zaman annendir. seni kimin doğurduğu önemli değil."
Sayfa 429 - susebron - siri
"bunu nasıl yapıyorsun?" "neyi nasıl yapıyorum?" "saçlarını değiştirmeyi?" "az öncekini bilinçli yapmadım. mutlu olduğumda saçlarım kendiliğinden altın rengine dönüyor." "şimdi mutlusun o zaman. benim yanımda." "elbette." "ama dağlardan bahsederken sesin özlem dolu oluyor." "dağları özlüyorum. ama eğer bir gün buradan gidersem seni de özlerim. bazen istediğin her şeye sahip olamazsın. isteklerin birbirleriyle çelişir çünkü."
Sayfa 368
"hem bence bu konuda düşündüğünden çok daha iyi bir iş çıkartıyorsun. idris'te çoğu kişi beni senin yarın kadar bile anlamıyordu." "buna inanmakta biraz zorlanıyorum." "ama doğru. bana hep başka biri gibi olmamı söylüyorlardı." "kimin gibi" "ablam gibi. hani aslında evleneceğin kız. tam da bir kral kızının olması gerektiği gibidir. ölçülü, yumuşak başlı, itaatkar, bilgili..." "kulağa sıkıcı geliyor." "vivenna harika biridir. bana karşı hep çok iyiydi. sadece... o bile biraz daha ağırbaşlı olmam gerektiğini düşünüyordu sanırım." "hiç anlamıyorum. sen mükemmelsin. hayat dolusun, coşkulusun. burada rahipler ve hizmetkarlar renkli giyiniyor olabilir ama içleri hiç renkli değil. gözlerini yerden kaldırmadan, büyük bir resmiyetle görevlerini yerone getiriyorlar, hepsi bu. seninse için öyle renkli ki içinden taşıp etrafını renklere boğuyor." "biyokroma gibi." "seninki biyokromadan daha gerçek. benim etrafımdaki şeyler nefesimle parlıyor. ama bu nefes bana ait değil aslında. bana verildi. seninki ise tamamen sana ait."
Sayfa 368
Reklam