catriona

catriona
@marchand
c2 seviye reading slump
19 kütüphaneci puanı
120 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
"kuyum iyi mi?" "neden onu soruyorsun?" "bence hoş biri." "böyle şeyler söylemen doğru mu? sonuçta benimle nişanlısın." "sen tanrı kral'la nişanlıydın, vivenna." "ama babalarımızın baştan beri asıl arzusunun bu olduğunu biliyorsun." "biliyordum. ama sonra biraz düşündüm, idris'i bırakıp buraya geldiğimiz için ikimizi de evlatlıktan reddedecekler. dolayısıyla artık bu maskaralığa devam etmek için ortada bir sebep kalmadı." "maskaralık mı?" "hadi ama, dürüst olalım vivenna. bana hiçbir zaman gerçekten iyi davranmadın. benim aptalın teki olduğumu düşündüğünü biliyorum. muhtemelen haklısın. ama bana biraz değer verseydin kendimi aptal gibi hissetmeme sebep olmazdın. kuyum da beni azarlıyor ama en azından şakalarıma gülüyor. sen bunu hiç yapmadın." "ama... o zaman niye benimle hallandren'e geldin?" "siri için elbette. ikimiz de bu yüzden gelmedik mi? onu kurtarmaya. iyi geceler, vivenna."
Sayfa 340 - parlin - vivenna
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"herkes korkuya kapılır, prenses. en cesur adamlar bile savaş meydanını ilk gördüğünde kaçar bazen. ordularda bu yüzden bu kadar çok eğitim olur. kendini kontrol edebilenler en cesurler değildir, en iyi eğitimli olanlardır. tüm hayvanlar gibi bizimde içgüdülerimiz var. bazen bizi ele geçirirler. bunda bir sorun yok."
Sayfa 334
susebron yeniden yazdı: "anlattıklarından dağların çok güzel olduğunu anlayabiliyorum. ama dağlardaki en güzel şey bence artık benim yanımda." "susebron! meğer içinde tatlı dilli bir erkek saklıymış." "tatlı dilli mi? ben sadece ne görüyorsam onu söylüyorum. tüm sarayda senden daha harikulade bir şey görmedim. içlerinde böylesine bir güzellik sakladıklarına göre şu dağlar gerçekten çok özel olmalı." "işte şimdi abarttın. saraydaki tanrıçaları gördüm. hepsi benden kat kat güzeller." "güzellik sadece görüntüyle ilgili bir şey değil. bunu bana annem öğretti. kitabımdaki hikayelerde gezginler karşılarına çıkan yaşlı kadınları dış görünüşlerine bakıp çirkin diye bir kenera atmamayı öğreniyor çünkü içlerinde çok güzel bir tanrıça olabilir." "biz bir peri masalının içinde yaşamıyoruz susebron." "aslında yaşıyoruz. peri masalları bizden çok önce yaşamış insanların anlattığı hikayeler. insanlık hakkında anlattıkları her şey doğru. bunca zamandır insanların nasıl davrandığını izliyorum. çevremi normal bir insan gibi göremediğim için gördüklerimi yorumlamak benim için biraz tuhaf tabii. ben tanrı kral'ım. benim gözümde her şey ayrı güzel ve her şeyin güzelliği birbirine denk."
Sayfa 290
sonunda biri vivenna'ya hak ettiği cevabı verdi şükür
"saat kaç?" "bilmiyorum!" "artık dönmüş olmaları gerekmez miydi?" "ortalığın yatışmasını beklemek için diğer eve gitmiş olabilirler." "anlıyorum. sence ne kadar daha beklemeliyiz?" "ne kadar beklememiz gerekirse. bak, benimle konuşmamayı becerebilir misin sence? buna gerçekten çok minnettar olurum." "sorun değil. anlıyorum." "anlıyor musun? neyi anlıyorsun?" "senden nefesini almışlar. böyle korkunç bir şey yapmaya hakları yoktu." "beni anladığını düşünüyorsun öyle mi? ne yani? donuk olduğum için bana acıyor musun?" "ailen sana bunu yapmamalıydı." "ailem, tanrı kral'ımıza karşı görevini yerine getirdi. benim nefesim doğrudan ona verildi. bu senin anlatabileceğinin çok ötesinde bir onur." "sen alaimisema tonlar'a mı inanıyorsun?" "elbette. ben hallandren'liyim." "ama diğerleri-" "tonk fah, pahn kahl'dan geliyor. denth'in nereden geldiğini ancak renkler bilir. ama ben t'telir doğumluyum." "fakat hâlâ o sözde tanrılara inanıyor olamazsın, değil mi? sana yaptıklarından sonra." "bana ne yapmışlar? ben nefesimi kendi isteğimle verdim." "daha çocukmuşsun." "on bir yaşındaydım ve ailem kararı bana bıraktı. ben doğru kararı verdim. babam boya işindeydi ama kayıp düşmüştü ve sırtı sakatlandığı için çalışamıyordu. beş kardeşim vardı. kardeşlerinin açlıktan kıvranmasını izlemenin nasıl bir şey olduğunu bilir misin? annemle babam seneler önce babamın iş yerini açmak için nefeslerini satmışlardı zaten. benim nefesim karşılığında neredeyse bir yıl geçirebildiğimiz kadar paramız oldu!" "ruha bir bedel biçilmez. sen-" "beni yargılamayı kes! kalad'ın hayaletleri alsın seni, kadın. ben nefesimi sattığım için kendimle gurur duydum. hâlâ gurur duyuyorum. benim bir parçam tanrı kral'ın içinde yaşıyor. benim sayemde yaşamaya devam ediyor. ben az sayıda kişiye nasip olan bir ayrıcalıkla bu
Sayfa 242 - vivenna - kuyum