"kuyum iyi mi?"
"neden onu soruyorsun?"
"bence hoş biri."
"böyle şeyler söylemen doğru mu? sonuçta benimle nişanlısın."
"sen tanrı kral'la nişanlıydın, vivenna."
"ama babalarımızın baştan beri asıl arzusunun bu olduğunu biliyorsun."
"biliyordum. ama sonra biraz düşündüm, idris'i bırakıp buraya geldiğimiz için ikimizi de evlatlıktan reddedecekler. dolayısıyla artık bu maskaralığa devam etmek için ortada bir sebep kalmadı."
"maskaralık mı?"
"hadi ama, dürüst olalım vivenna. bana hiçbir zaman gerçekten iyi davranmadın. benim aptalın teki olduğumu düşündüğünü biliyorum. muhtemelen haklısın. ama bana biraz değer verseydin kendimi aptal gibi hissetmeme sebep olmazdın. kuyum da beni azarlıyor ama en azından şakalarıma gülüyor. sen bunu hiç yapmadın."
"ama... o zaman niye benimle hallandren'e geldin?"
"siri için elbette. ikimiz de bu yüzden gelmedik mi? onu kurtarmaya. iyi geceler, vivenna."
Sayfa 340 - parlin - vivenna