"umarım doğmamış bebeğinize, hayatındaki diğer herkese davrandığından daha iyi davranır. yoksa çocukların her zaman eşler kadar affedici olmadığını en ağır şekilde öğrenir."
"xavier seni incitti mi? çünkü eğer incitirse mary'i üstüne salacağımı söylemiştim."
"bir an için incitti ama bunu isteyerek yapmadı. hem sonra özür diledi. mary kim?"
"lanetli bir viktorya bebeği."
"senin viktorya döneminden kalma bir bebeğin yok. onlardan çok korkarsın."
"biliyorum. ama xavier bunu bilmiyor."
kendimi tutamayıp kahkahayı patlattım. büyüdüğünde kesinlikle fena bir kız olacaktı.
"aşk mükemmellik değildir, luna. kusurları olan insanların kendi sonsuza-dek-mutlu hikayelerini yaratmalarıyla ilgili bir şeydir. her şeyi bilmesem de bildiğim bir şey var. benim sonsuza-dek-mutlu versiyonlarımın hepsinde sen olacaksın."