"not defterine ne yazıyorsun öyle?"
"seyrettiğim romantik komediler hakkında yorum yazıyorum."
"film etkileyici olmaya çalışsa da bu çabası sonuçsuz kalıyor." diye sesli okudu. "kurgular, inandırıcılığın bir süreliğine göz ardı edilmesini talep eder. fakat balkon sahnesi çift adına utanmama neden olacak kadar saçma. öyle ki, bu sahneyi tekrar düşünmemek için hafızamı çamaşır suyuyla yıkamak istiyorum. başucu lambamla ilişkim bile başroldeki aktörlerin ilişkisinden çok daha ateşli. ayrıca diyaloglar gerçek bir romantik komedi değil de parodi gibi. yapay zeka bir film yazıp yönetse, muhtemelen böyle bir şey olurdu."