bazen kulağımı dayardım sarayımın kapısına
zavallı halkımın feryadına
ki anlayayım bakalım var mı dertlerinin dermanı
el açmalarının sebebi nedir tanrılarına
yakıcı bir kadehe bıraktıysak kendimizi
bu hesapsız dünyada
ne diye uygunsuz bir iş yaptığımızı söylersin
her şey senin elinde değil mi ey Tanrım sonuçta