Benimkisi ölüm korkusu değildi sanırım, rahatsızlığın vereceği sıkıntılardan, gündelik alışkanlıklarımın altüst olmasından duyacağım tedirginlikten çekiniyordum. Ya da belki de uzun süreçli ölümden dehşet duyuyordum: Bir anda, derhal kalakalıp bir daha hiç nefes almamayı tercih ederdim.