Başka bir ifadeyle, ona göre, insanın zalimliği doğaldır, çünkü insanın doğasından, özünden ileri gelmektedir; buna karşılık adil olma, başkasına haksızlık etmeme, başka insanların hakkını yememe doğal değildir; onun bir nedeni olması, bir nedenden, çıkardan, hesaptan ötürü kabul edilen veya boyun eğilen bir şey olması gerekir.