Şuan bir Maraş çarşı kahvesinde oturuyorum ve kahveci sohbet veriyor. Dinin önemli olmadığı ve ahlakın herseyin üzerinde olduğu hususuna parmak basıyor. Tebrik etmemek elde değil. Hala kurtuluş için ümit ve demektir.
Zweig'in yine harika ve akıcı dili bu eserinde de gün yüzüne çıkmış. Sesini duyurabildigi ve çağın yüzünü ifşa ettiği için şükranlarımı sunarım. Herkesin zevk ile okumasını istediğim eserlerden biri de bu. Tatlı vakitler.