Hayatın,sadece bir sistemin satın almanı zorunlu kıldığı şeyleri satın almaya çalışarak yaşanacak bir şey olmadığını düşünüyorum.Bir kışlık ev,bir yazlık ev,araba,çocuklar,hoş bir eş,hafta sonları yemek,sinema.Bunlar bir hayatın küçük parçaları olabilir ama amaç olamaz.”Sen niye buradasın? Ne yapmak için geldin?” sorusunun cevabı beni ilgilendiriyor.Ben onu,insanları birbirine çağırmak olarak belirledim.
İşte bu nedenle kadınlardaki vahşi doğa korunmalıdır,hatta kimi durumlarda son derece uyanık bir şekilde korunmalıdır ki, ansızın kaçırılıp boğazlanmasın.