Seni görmek istediğimde görsem, dokunmak istediğimde sarılsam, muhtemelen mutlu olurum o an. Hatta dünyada benden mutlusu olamaz diye düşünürüm. Ama gelmek istediğimde gelemez, sana kavuşamazsam o zaman bambaşka olur sevgilim. Kavuşamadığın aşk, her geçen gün kavurur seni. Bir an bırakmaz ona duyduğun sevgi. Kalbini, düşüncelerini tüm benliğinle alır seni. Çünkü sen o olmuşsundur artık, uzakta da olsa onunlasındır. O saatten sonra hayali bile kafidir. K.Mira Demircioğlu