...Yaşamımda yeni olan herşeyden ürküyordum aslında.Yeni bir kelimeye, yeni bir sevgiliye, yeni bir eve, yeni bir parfüme, yeni bir saate, beğeniye, dosta, komşuya, çay fincanına bile tahammülüm yoktu. Çünkü hayat o kadar suratını asıyordu ki, karşımda yeni olan herşey bir öncesinden daha kötü olacak gibiydi....