Kadinlar yirmili yaslarina gelmeden önce bin kez ölmüslerdir.
Şu ya da bu yöne gitmisler ve
engellenmişlerdi
Engellenmiş umutlari
ve düşleri de vardir.
Aksini söyleyen hala uykudadir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa giden nazlı gençliğimiz bir daha geri gelmeyecek. Yirmi yaşımızın o kıpır kıpır neşesi sönüp gidecek. Elimiz, ayagimiz tutmaz olacak, duyularimiz körelecek.Çirkin, zavallı birer kuklaya dönüşeceğiz.
O çok korktugumuz arzuların ve işlemeye bir türlü cesaret edemediğimiz günahların düşüncesi aklımızdan hiç çıkmayacak. Ah gençlik ah! şu dünyada gençlikten ötesi yalan."
Güzel şeylerden kötü anlamlar çıkaranlar, cazibeden mahrum, yoz insanlardir. Bu bir kusurdur.
Güzel seylerden güzel anlamlar çıkaranlar kültürlü in-sanlardir. Bunlar açısından umut vardır.
Bunlar, güzel seylerde yalnizca Güzellik bulan seçilmiş insanlardir.
Ahlaklı kitap ya da ahlaksiz kitap diye bir şey yoktur.
Kitaplar ya iyi yazılmıştır ya da kötü. Mesele bundan ibarettir.