Kitapsever

Sevginin ne olduğu herkes için bu kadar farklıyken, saygıdan daha tutulur bir dal olduğunu hiç sanmıyorum, herkesi ömür boyu saygıya davet ediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asya'da bir yerlerde biri sadrazama demiş ki, "Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz" Sadrazam da şey yazmış işte:"Bu vakit geçip gidecek"
Bir kişi bile yeter insanın kara kara kutulardan çıkmasına ; gerçekten varsa yeter..

Kitapsever

, bir kitap okudu
Puan vermedi·129 syf.·
48 günde okudu
·
2025 16. kitabı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,8bin okunma

Kitapsever

, bir kitap okudu
Puan vermedi·637 syf.·
15 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 21,6bin okunma