Hiçbirimiz ayrılığın bütün kötülüğünü
Bir başımıza kaldıramayız
Gövdemizde çiçeklenen onca inceliği
Zamanın zehriyle tenimizden silemeyiz
İki kalbin soğukluğunu bir kalp nasıl taşısın
Acımıza inanacağınız bir kötü söz de
Biz buluruz sevgili de.
Kaba bir dil sesimizin ipeğini ele geçirmesin diye
Çırpınırız bir yandan da
Yoksa bir daha nasıl insanı severiz?
Kendime diyorum bazen seni buldum çekerken ağları sudan
suyu bulursun öyle oldum
sana baktım bir bulutlar, davullar şiirlerde gezdirdiğin çocuklar ve öğleler
atlar için sular soğuttuğum