📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın arkasını okuduğum zaman ben de sevgilimle bu dönem içerisine girdim ya da girecektim o yüzden bir samimiyet beslemiştim ve okumak istemiştim hızlıca. Fakat anlatmak istediğini son 30 sayfaya sıkıştırması, cümlelerin derin olmayışı beklentimi yerine getiremedi
İlk sayfalar çok sıkıcı geçmekteydi. 100. Sayfadan sonra ise akıcılaştı. Emma karakteri kitapta iki karaktere aşık olmuştu ve ikisinde de okurken sanki hatalarından ders çıkartamamış gibi hissettim. Benim merak ettiğim Selvi Boylum Al Yazmalım da “sevgi emekti” diyerek Asya, Cemşit’i yani emeği seçmişti. Charles’in sevgisi neden Emma’ya yetmemişti? Buna kesin bir cevabım yok.