maveriko

maveriko
@maverikos
‍️Tanrının bileklerine yalancılar dokunamaz
"Bazı yolların daha kolay olacağını düşünmek işimize geliyor bence" dedi, bir şeyi ilk kez fark ederek. "Ama belki de kolay yol yoktur. Yalnızca yollar vardır. Bir hayatta, evli olabilirim. Başka bir hayatta, tezgâhtarlık yapıyor olabilirim. Birlikte kahve içmeyi teklif eden tatlı bir adama peki demiş olabilirim. Başka bir hayatta, Kuzey Kutbu'nda araştırmalar yapan bir buzul bilimci olabilirim. Bambaşka bir hayatta, olimpiyat yüzme şampiyonu olabilirim. Kim bilir? Her gün, her an yeni bir evrene giriyoruz. Boş yere hayatımızın farklı olmasını diliyor, kendimizi başkalarıyla ve kendimizin farklı versiyonlarıyla karşılaştırıp duruyoruz ama gerçekte çoğu hayat bir yere kadar iyi ve bir yere kadar kötü."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yumdu gözünü Yükseldi göğe Çıktı göğsünden bir nefes Karıştı ellere O benim gençliğimin rengi Kara kanlara bulandı kendi Gör bak nasıl harcandı Bir günde benliğinin sesi Akıl gelince başa başlar iblise gösteri İnsan böbürlenir bulunca bir şeyleri -iko
Duygu ve Düşünce
Panzehir
Duygular içimizden dolup taştığında, yüreğimizde özgürlük nidaları vuku bulduğunda, yazarız. Akıtırız mürekkebi sayfalarca, bazen ortalığı batırırız. Batırırız, yıkılırız, ağlarız, kıvranırız.. ama akıtırız.. akıtırız ki biraz olsun suya karışsın kalbimizin zehri. Bizdeki bu zehir bizi öldürmezken başkalarını korkutup kaçırır, hasta eder. Oysa yazmadığımızda deliririz, işte o vakit kontrolü kaybederiz. Kalemim gecenin karanlığıyla karışırken işte bu sebeple kasvetten doğan huzurun temsilidir. Zehir de biziz, panzehir de.. dozu belirlemek bizim elimizde. -iko
İnsan ve Duygular
Ne anlamı var yüreğimin attığı çığlıkları sayfalarca akıtıp ulaştıramayacaksam sana.. Ne anlamı var bilemeyeceksen kalbimin çırpınışını, ne anlamı var baksan da göremiyorsan beni. Görmeyen göz için tüm bunları yaşamanın ne anlamı var.
Duygu ve Düşünce
05.55 Seoul,Korea
Kendini derinlemesine anlamaya çalışma. Çünkü hiçbir zaman kendini tam anlamıyla anlayamayacaksın. Bu derin anlam arayışı seni hayattan koparabilir. Kendini ve hayatın anlamını çözmeye çalıştıkça, daha da depresif hissedebilirsin. Çünkü bu arayış sonsuzdur; ucu bucağı yoktur. İpin ucunu kovalarken, somut dünyadan adım adım uzaklaşabilirsin. Bazen o kadar yol alırsın ki geri dönüp biraz dinlenmek, nefeslenmek istediğinde, dönüş yolu gözüne çok daha uzak görünür. İşte bu yüzden, kendini çözmek zorunda hissetme hiçbir zaman. Zorunluluk kaygı doğurur, kaygı da insana yük olur. Eğer bu yolculuğun henüz başlarındaysan, hayata karış. Öyle bir karış ki hayatla aranda hiçbir boşluk kalmasın. Çünkü insan kendini en iyi böyle tanır. Yaşa; hüznü, kederi, neşeyi ve sevinci… Kendini ancak böyle seversin ve ancak böyle affedersin. En önemlisi, günün birinde “Keşke kendi zindanımdan çıkıp nefeslenseydim” dememek için, şunu unutma: Kendini hayatın içinde bulmalısın. -iko꩜
Duygu ve Düşünce