…kitaplar hayata tutunmanın başka bir yolu. İçinde kaybolursun ama sonunda kendini bulursun. Hem acıyı hem sevinci tanırsın onlarla. Kitap, insanın kendi içinden geçen uzun bir yoldur.
En mutlu olmam gereken yaşlardayım. Hayatımın en taze, en ışıklı günleri olması gerekirken, solgun bir çiçek gibiyim. Rengi kaçmış, yaprakları koparılmış bir çiçek. Sönük bir hayat yaşıyorum ve bununla nasıl baş edeceğimi bilemiyorum.