Burcu

Burcu
@mavi1616
Gözümün, gönlümün denize kıyısı var hep.
Hayat geçip gitti. Öyle usulca, öyle sessizce ki... Sanki hiç yaşanmamış gibi.
Alıntı
Reklam
Ben mutluyum burada. Sessizliğimle, kitaplarımla, evimle, saksılarımla.
Alıntı
Asla istemekten vazgeçme. Çünkü insanın içindeki en büyük ışık bazen yalnızca bir dilekte saklıdır. Kalpten istenen hiçbir şey yok yere fısıldanmaz gökyüzüne. Belki zaman alır, belki yollar dolanır ama dua dönüp sahibini mutlaka bulur.
Garip işte! Ne buradayım, ne orada. Her yerden biraz eksilmiş gibiyim.
Kimseye umut bağlamayacaksın. Kimseden bir şey beklemeyeceksin. Çünkü beklenti, kalbinin en zayıf yerini başkasının insafına bırakmaktır.
Reklam