dilârâ

dilârâ
@mavi_kelebek7
ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında~
Yüreği yaralı insanlar var,gülüşlerinden ele veriyorlar kendilerini..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

dilârâ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·100 syf.·
2026 61. kitabı
İskender Pala
8.4/10 · 5,7bin okunma
sanatlı bir eser sanatkârı icab eder~
Allah'ım derin bir kaybolmuşluk içerisindeyim.Heybemde kaçıncı tekrarında olduğumu bilmediğim dualarım, avucumda duaların kabulüyle sulanacak bir çiçek. Bir de omuzuma konmuş ürkek bir kuş. Ümitle bekliyor duaların kabulünü, zira suyu o taşıyacak çiçeğe. Allah'ım; bu kuşun tek gıdası ümit. Kanatları korkudan olsa da, midesi ümitten başkasıyla doymaz. Her gün besliyorum onu.Gideceğiz o kutlu mekâna diye. Vakit yaklaştı. Duam,doğum günümde orada olmaktı.Derin bir kaybolmuşluk içerisindeyim. Vesveseden bir kafesin içindeyim. Hiç durmadan akan bu zaman,ayaklarımı kaydırıyor. Allah'ım... Bulmak istiyorum kendimi ve dahi gideceğim yerleri. Yüreğimde şevksizlik,eylemlerimde hareketsizlik var.Allah'ım, şimdi tüm kapılar kapalı olsa da,yolum belirsiz ve her yer karanlık olsa da biliyorum ki sen kapıların, yolların ve ışığın da Rabb'isin. "Kün fe yekûn". Ol dersen Olur Rabbim.Ne olur Ol! de kapılar açılsın, ışıklar yansın ve yolum aydınlansın. Kurtulayım bu mechulden ve gayretsizlikten. Solmasın çiçeğim, omuzumdaki kuş özgürlüğüne kanat çırpsın Rabb'im... ~defterimden 14.02.2025
Bayramlık kıyafet almak için arefe gününü sabırsızlıkla bekleyen,her biri özenle seçilmiş bayramlıkları baş ucuna koyan ve heyecanla sabahın olmasını bekleyen hele bir de sabah bayramlıklara uyumlu renkte şeker poşeti arayan o kız nerede şimdi.. Bu bayram ilk defa başucumda sabah giyilmeyi bekleyen kıyafetler yok. Eskisi gibi geç saatlere kadar yaprak sarma da yapmadık annemle. Şeker toplamak için erken kalkmam gerekmeyecek. Şeker tası,kolonyalar ve çeşitli çikolatalar da hazırlanmadı misafir için. Annem çay setini ve tatlı tabaklarını aşağı indirmedi bugün. Bayram kahvaltısı için ayran aşı da yapmadık.. Tüm bunların müsebbibi memleketten çok uzak olmakla beraber yılların verdiği yorgunluk olsa gerek. Daha birçok sebep var. Velhasıl bayram bu sene evimize pek misafir olamadı belki ama kendime ve okuyuculara şunu söylemek isterim; Belki çok sevdiklerimiz yanımızda değildir,eksik kalmıştır bir yanımız. Belki gurbetle sınanıyoruzdur,uzak olmaktır kaderimize düşen. Belki de herşey tamdır da biz eksiğizdir içimizde bir yerlerde. Tüm bu belkiler bir noktada şu yüzden durmalı;insan sevdiğinin sevdiği şeye kıymet verir. Rabb'imiz bu günleri seviyorsa ve O'nun nezdinde değerliyse bizler de bu günleri her gün gibi geçirmemeliyiz. Bayramı diğer günlerden ayıran her özel şey Allah katında sevimli görünür inşAllah. Bu özel şeyler toplumda gördüğümüz belli başlı şeyler olmak zorunda değil,bayramlık kıyafetler almak ya da güzel hazırlıklarda bulunmak... Bunlar çok hoştur bayramı bayram yapan şeylerdir evet ama bunların olmadığı zamanlarda da Allah için yapılan ve bu günü diğer günlerden ayıran her âmel güzel bir sevince dönüşebilir. Elinizde olmayan sebeplerden dolayı bayram sizlerin de evine misafir olamadıysa eğer,gönüllerinizde yer açın ona. Güzel bir sofra kurun gönül