Y

Y
@mavibalonn
Çocukları sevmediğimden değil ama baba olmak fikri beni korkutuyordu. Bazı kadınlara bağlanmaktan korkulur, bazılarına bağlanmak içinse can atılır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kadın her erkeği farklı sever ve her kadın bir yaşamda pek çok erkeği birden sever.
Belki de benim asıl sıkıntım, kendimi olduğum gibi kabul edemeyişimden kaynaklanıyordu. İnsanın kendisini hiç beğenmediği yanlarıyla birlikte benimsemesi, ortalama olarak insan ömrünün kaçıncı yılına denk düşüyor acaba?
Kibirle ve kararsızlıkla geçirilen gençlik kimseye mutluluk getirmemiştir.
Zaman denen insafsız şey insanın yirmi beş yaşından sonra öyle hızla geçip gitmeye başlıyor ki akıllara selamet! Bir bakıyorsun yaşlanıvermişsin.