Y

Y
@mavibalonn
Çocukların anne ve babalarını anlamaya otuz yaşlarında ancak başlayabildiklerini yeni yeni öğreniyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her aşk başkadır, birbirine asla benzemez.
Dışarıda; evimizin ve bedenimizin dışında sürekli birileri öldürülüyorken öldürülen her insan için bizim de biraz öldüğümüzü anlamak ne çok zaman alıyormuş meğer!
Onu ilk gördüğümde yaşantımda çok önemli bir yer tutacağını sezmiştim. Bu tıpkı; bir filmin daha ilk karesinden bütününü kavramak, sonunu tahmin etmek gibi bir duyguydu.
Birçok insan gibi bekledi o da. Beklemek, bu çağın yazgılarındandı nasılsa.