mavidennm

"Ağlamak çare değildi. Ağlayamamak ise hepsinden beterdi."
Sayfa 262·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Ben böyleydim, devam edebilmek için acılarımın üzerine toprak atardım. Ve toprak, her acıyı gömülmüş bir beden misali kusmaya başladığında o acı gün yüzüne çıkar"
Sayfa 218·Kitabı okudu
Alıntı
"Benim karanlığıma neden kimse ışık tutmamıştı?"
Sayfa 217·Kitabı okudu
Alıntı
"Kendi yalnızlığım, umutsuzluğum değil miydi ağlarken aynadan bana kendimi seyrettiren?"
Sayfa 208·Kitabı okudu
Alıntı