(Sonundaki gerçeklerin bir bir yüzlerine vurulması güzeldi)
Kesinlikle diyebileceğim bir kaç şey var giriş beni çok yükseltti, gelişme dibe vurdu resmen ama gelişmenin sonuna doğru Ryke ve adamım Connor kitaba dahil olunca gerçekten onlar bile kitabı kurtaramadı puan olarak ama en azından bir kitabı yarım bırakmamamı sağladılar çünkü evet durum bu kadar vahim bir yere gidiyordu. Ve Rose karakterini de gerçekten sevdim tam olarak bazı insanların dıştan sert olmasının onun içinin kötü olmadığını tanımlayan bir karakterdi. Çocuğu çok eleştirmişler iş ilişkiye döndüğü zaman çocuk soğuk davranışlara geçti benim tek problemim bu yönde başta da kızın sorunlu olduğunu biliyordu.. Yani aynı durum varken bu kadar uç noktalarda duygu değişimini anlamadım ama Lo'yu diğer okuyucu eleştirilerine göre değerlendirmedim ben çünkü Lily'nin bence kendi bağımlılığına ters düşecek şekilde saçma hareketleri vardı ve bence bu kitap yerine zamanınızı daha kaliteli geçirebileceğiniz aynı türde kitaplar bulabilirsiniz..