Ancak bir noktadan sonra o değil, kendi benliğim daha değerli hale geldi. Onu sevdiğim için kendi yaşamımdan vazgeçmektense, sevgimden vazgeçip hayatımı yaşamam gerektiğini düşündüm. Ben, en çok kendime önem veren ve şu anki yaşam biçimimi sürdürmeyi en üstte tutan bir kişiyim. Dahası kendim ve yaşam biçimim uğruna her an birini terk edebilecek bir kişiyim. Yanınızda tutmak isteyeceğiniz biri değilim.
...ve beni küçümseyen insanlarla da karşılaşacağım. Ama o insanların benim için hiçbir önemi yok. Her şey iç huzurda. Huzurumu kendim bulmalıyım. Yapmayı sevdiğim şeylere devam ederek, sizin gibi güzel insanlarla görüşerek bu berbat dünyanın üstesinden geleceğim.