Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.
..."Böyle devam edersem kesin başarılı olurum" diye körü körüne inandığından yönteminin doğru olup olmadığını ölçecek zekaya sahip olmadığı için, tek bir yola inanarak koşturduğundan başka yolların da olduğunu fark edemeyecek kadar akılsız olduğu için pişman olduğunu söylemek üzereydi ki vazgeçti.
...arada bir belirsiz düşünce bulutları arasında kaybolmasının, ardından tekrar cesur adımlarla gerçeklik içinde yaşamaya devam etmesinin onun hayatını daha da zenginleştirdiğini yavaş yavaş anlamaya başladı.