Gündelige gider gibi gidiyorum ben kendi geçmişime, sabahtan akşama kadar canım çıkana kadar, sırtımdan ter aka aka temizliyorum her şeyi..Her gün yeniden başlıyorum, her gün yeniden..
Dostların çokluğu ile yalnızlığın mevcudiyeti arasında hiçbir alakası olmadığını zamanla anlayacaksınız. Ne diyordu şair, ne zaman bir dosta gitsem evde yoklar..
"Bu son" deyip ilk fırsatta aynı naneyi yeniden yiyenlerin bildiği o büyük mahcubiyetle söyleyebilirim ki, her deneme, yalandan da olsa,son yağmurun altında ıslanabilmek içindir...Eski filmlerdeki gibi...Ağacın altında ve sevgilinin kollarında..